De beste partij uit mijn leven

Nog nooit heb ik zoveel vragen/mails gekregen met het verzoek een partij van mij te delen. Dat krijg je als de tegenstander je partij bestempeld tot ‘waarschijnlijk de beste partij uit zijn leven’. Lees vooral even het vermakelijke verslag van onze tweede ronde wedstrijd op de site van Velp (klik). Waarschijnlijk het beste verslag uit zijn leven!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen:
helaas kan ik deze partij niet omdopen tot beste partij uit mijn leven. Dit omdat de beslissende aanval ‘een beetje’ lek bleek te zijn. We gaan het zien.

Ook wij vonden het een prettige en sportieve wedstrijd. Ik had nog niet eerder in Velp gespeeld, maar dat is zeker voor herhaling vatbaar!
Inmiddels zijn er al wat partijen in de derde ronde gespeeld. Als we volgende week ‘even winnen’ van ASV kunnen we zowaar bovenaan komen te staan!

Marijn Freriks